skulle behöva lite tips

chacha bloggen, nu är det såhär va att jag har fått en jävla massa hår i anus, å när jag märkte detta så va jag tvungen att försöka raka mig i röven för jag började misstänka något när alla tjejer skrattade åt mig i duschen på idrotten. men iaf så försökte jag raka bort detta med min pappas trimmer men det va så mycket så det bara rassla till så dog skiten å nu startar den fan inte igen, å när jag skulle tat med rakhyvel så skärde jag mig så förbannat å man kan ju säga att det blöder ju en hel del ur anus, det vet säkert ni som prövat raka röven å skärt er. men ingen annan som vet något tips på hur man kan få bort det utan att göra sig illa,
snälla hjälp mig vill inte skämmas mer inför mina kompisar.
Mvh/ matilda!!!<3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR