Väldigt sjuk...

Blev sjuk i skolan i fredags och har legat med feber och hosta sedan dess. För en stund sedanskulle jag ner och hämta dricka i kylen...öppnade kylskåpet och hittar inte colan så jag tog fanta ist. När jag tog tag i flaskan så svartna det helt för mina ögon och efter en stund vaknade jag nere på golvet, flaskan hade flygit i väg och kylen var öppen..ropade på mamma så hon kom ner. Satt en stund på golvet med henne och när jag börja känna mig normal ville jag gå upp och lägga mig i sängen. Gick från kylskåpet till trappan som är ungefär 6m (?)
skulle gå upp för första trapp steget då svimma jag igen..mamma sprang till mig och pappa kom ner. Medans jag satt där på golvet tror jag att jag svimma igen, kände mig helt maktlös. Mamma eller pappa frågade ifall jag hade kissat för jag hade sagt till mamma att jag skulle göra de. Jag har ingen aning om jag var på toa eller inte...Kröp upp för trappan och sen ledde pappa mig in till sängen. Detta är nog det äckligaste som hänt mig...fyyyyfann!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR