Trollhättan

Åkte till trollhättan hyfsat tidigt i morse...lämnade in min mobil, fick en låne mobil. en nokia..haha känner mig väldigt gamal och fattig..direkt när vi kom och sa att vi ville lämna in den sa han: Lever den sitt eget liv ?
Dom får tydligen in många HTC som inte är bra och lever sina egna liv, så vet inte om jag kan rekomendera just HTC faktiskt. Får förhoppningsvis tillbaka den om 1-2 veckor och då hoppas jag att den är som ny och funkar ! Annars vill jag köpa Iphone :D
Gick in på harald nyborg och köpte en upphängning till tv:n så nu hänger den uppe på väggen.
Gick även in på EM möbler för att hitta lite saker till mitt rum. Men tyvär så hittade jag inte ett skit..
Ikväll blir det mycket film och myys, john kanske kommer också.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR