Min nyår och 2012

Min nyår : började med att åka med familjen till min morbror, åt förrätten och orkade inte vänta mer så jag åkte hem till Angelica där dom hade fest med massa folk. Åt mat och spenderade mycket av kvällen vid datan...
hittade inget att göra. Vid 11 åkte vi och hämta min pojkvän. Åkte hem till Angelica och kollade på raketer !! :D
Sen åkte vi hem till mig och myste i soffan med smurfarna. Senare på kvällen vid typ 1 kom Jonte, Oskar och Anton hem till mig så vi var med dom en stund. Vid 4 kanske så åkte dom och jag och John gick och la oss. Kollade på en film och somnade vid 7 :o
Snacka om att vi var trötta dagen efter. Kollade på film och tv hela dagen. mot kvällen tog vi med oss Angelica och åt pizza. Släppte av henne vid vägen så åkte hon med Oskar och några och jag och john åkte hem till mig.
Senare kom Eric Emelie Albin och Johnny hem till mig. Så vi snackade med dom en stund. Gick in och la oss och kolla på tv, somnade väl i ganska bra tid denna natten.
Varit med han hela dagen men nu har han åkte :(
Nu är det 2012 !! året har börjat skit bra ! varit med min underbara pojkvän hela 2012 :D (L)
Fick min julklapp också.
Jätte fint armband !!

Anonym

Awesome! :D :D <333333




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR