Hästar jag ridigt.

Efter som att jag inte har något att göra så lägger jag ut bilder på hästarna jag har ridigt.
Började att rida världens underbaraste häst.Hon klarar verkligen allt den damen! hon lever fortfarande och är 29 år! Helt galet, världens bästa.
Tennessee, Tessan är en New forest










Efter det red jag Hampus, rolig häst. Som nu är såld till ridskola..tycker inte att han passar in där.
Hampus är en Haflinger 




hihi, jag skiter i att jag typ är 10 år och jätte ful på detta kortet..

Efter ett tag började jag rida Wiktoria, Hampus halvsyster som stod i samma stall. Jätte fin häst ! går helt underbart i form, hon är också såld fast till någon tjej.
Wiktoria är också en Haflinger 





Tessan flyttade hem till sin ägare (hon var bara ut lånade på foder när jag red henne) Fick fortfarande rida henne för ägaren.
Efter ett tag kände jag att jag ville utvecklas så jag letade upp en foder ponny och hittade Silver.
Silver är en welsh cob 








Silver&Valle 
Silver & sur tanten tessan 

Sen blev det massa strul med Silvers ägare som jag inte ens vill ta upp, dom var dumma i huvet..
Dom hämtade honom och jag började att rida valle !
Valle kan vara lite svår riden och han är j*vligt snabb och stark.
Morgenzons valentine, Valle ras är det ingen som vet 











Pusspuss på min älsklings Valle !

Har ridigt Gerona & Geronimo. Mamma och son.
Båda två och två små jäkla hästar. Men duktiga som FAN !!
Gerona är grym på både dressyr och hoppning samma med Geronimo.
Dom är väldigt känsliga i tygeln och skänkel. Tog man lite för mycket i munnen stegrade dom. Råkade man driva på lite för mycket stack dom i väg so att det brann i arslet på dom..

Gerona, Geronimo vet inte ras
Gerona.


Geronimo.
Båda + Valle.
Slutade med att jag red Valle !
Imellan allt detta har jag hjälpt massa folk med hästar. tex har jag ridigt in en häst som heter Kiwi.
Den ordning jag förklarde tror jag är rätt. Vissa dagar kanske jag har ridigt flera hästar osv.











NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR