Frågestund !

Mina kompisar tjatar om en frågestund, så visst här har ni en. Fråga på nu då så svarar jag när jag har tid.
Och Angelica, glöm inte vad du lovade ! 100 fråger skulle du ställa ;)

Angelica

Jag har bara kommit på en ju :(

Angelica

1. Brukar du kolla på tv-serier? I så fall vilka?

2. Hur många gånger har du fåttr punka på däcken?

3. Vad tycker du om nya tidslinjen på Facebook?

4. Tre saker du aldrig skulle kunna vara utan?

5. Hur har du tyckt 2012 har varit hittills?

6. Är du nöjd med ditt förnamn?

7. Är du nöjd med ditt mellannamn?

8. Är du nöjd med ditt efternamn?

9. Sminkar du dig varje dag?

10. Kan du ge tips på bra android appar?

11. Gråter du lätt?

12. Favoritparfym?

13. Läser du många bloggar?

14. Vilken skostorlek har du?

15. Nämn en random tanke som du ofta brukar tänka på

16. Hur många par skor har du?

17. Hur mår du just nu?

18. Vilket är ditt favoritplagg?

19. Favorit mat?

20. Vilken är din favorit affär när det gäller kläder?



Jaa, bara åttio frågor kvar ju! HÄRLIGT..

tog random stuff <3

johaaaaanä

1 vad är det bästa i ditt liv?

2 vad är det bästa med ett förhållande ?

3 vem var din första pojkvän? :)

4 vilka är dina närmaste vänner?

5 vad vill du jobba som?

6 vilken är din favorit film?

7 vad var det bästa förra året?

det borde räcka! ;)<3333




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR