mer frågor och svar.

1. Vilken är din favorit färg?
Tror inte direkt jag har någon favorit färg men jag gillar brunt och rött.
2. Gillar du att ha string?
jadå
3. Hur ofta gör du om i ditt rum?
jag vet inte, men ganska ofta, gillar att ändra.
4. brukar du äta godis?
ja.
5. vad skulle du ta med dig till en öde ö? (fem saker)
Någon person, vatten, en båt, rökraketer eller vad det heter och mat.
6. vad skulle du gjort om du bara hade en dag kvar att leva?
Allt jag kunde komma på ! 
7. vad gör du om du vaknar och alla dina nära och kära är döda?
Göra en fin begravning.
8. när vill du ha dina första barn?
skulle kunna ha barn NU, men typ när jag är 19-20 år är bäst.
9. vill du vara tillsammans med John resten av ditt liv?
Klart jag vill
10. vad är det bästa i ditt liv just nu?
Mina närmsta
11. om du fick en dag, och du får göra exakt vad du vill, vad hade du gjort?
Samma som frågan 6 !
12. vilket är ditt favoritämne i skolan?
So
13. röker du?
NEJ verkligen inte..
14. snusar du?
Usch nej, aldrig.
15. vad brukar du göra på dagarna?
Ligga hemma, vara med folk.
16. det roligast du gjort senaste veckan?
Åkt med på isen.
17. Om du fick välja en händelse i ditt liv som var den bästa som någonsin hänt, vilken händelse är det då?
Thailand tror jag
18.Har du din naturliga hårfärg eller färgar du ?
Färgar
19. vad fick dig att börja blogga?
Vet faktiskt inte, blev bara sugen på att ha en blogg.
20. Vilket är ditt favoritland av de du varit i?
Thailand och Turkiet.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR