mer frågor och svar

Är du nöjd med ditt liv?
Ja, för det mesta
Är du nöjd med ditt utseende?
nej
Hur ska en bra kompis var enligt dig?
Snäll, bry sig och vara rolig.
Hur ska en bra pojkvän vara enligt dig?
Bry sig, visa vad han känner, snäll, rolig och omtänksam
Hur ser din dröm kille ut?
Vet inte, spelar ingen roll hur han ser ut.
Hur skulle hans personlighet vara?
Som jag skrev på hur en ra pojkvän ska vara.
Tycker du att det är okej att vara bög/lebb?
Helt okej. Man blir kär i personen inte i könet !
Vilka har du haft ett seriöst förhållande med?
John bara tror jag
Ditt bästa förhållande?
men John
Vad gör dig glad?
När mnniskor finns där, bryr sig och säger gulliga saker.
Om du fick ändra världen, vad skulle du ändra?
Fattigdom krig och såna onödiga saker..
Vilken årstid är bäst?
Sommaren helt klart !!
Gillar du skolan? varför/varför inte?
Jag tycker det är kul att vara i skolan för att träffa alla kompisar men jag tycker inte det är kul på lektionen..för att jag är inte intresserad av vad lärarna snackar om
Bryr du dig om du är sexig?
nej.
Är du nöjd med ditt liv?
Ja, för det mesta
Är du nöjd med ditt utseende?
nej
Hur ska en bra kompis var enligt dig?
Snäll, bry sig och vara rolig.
Hur ska en bra pojkvän vara enligt dig?
Bry sig, visa vad han känner, snäll, rolig och omtänksam
Hur ser din dröm kille ut?
Vet inte, spelar ingen roll hur han ser ut.
Hur skulle hans personlighet vara?
Som jag skrev på hur en bra pojkvän ska vara.
Tycker du att det är okej att vara bög/lebb?
Ja. Man blir kär i personen inte i könet !
Vilka har du haft ett seriöst förhållande med?
John bara tror jag
Ditt bästa förhållande?
med John
Vad gör dig glad?
När mnniskor finns där, bryr sig och säger gulliga saker.
Om du fick ändra världen, vad skulle du ändra?
Fattigdom krig och såna onödiga saker..
Vilken årstid är bäst?
Sommaren helt klart !!
Gillar du skolan? varför/varför inte?
Jag tycker det är kul att vara i skolan för att träffa alla kompisar men jag tycker inte det är kul på lektionen..för att jag är inte intresserad av vad lärarna snackar om
Bryr du dig om du är sexig?
nej.
Favorit ämne i skolan?
So
Favorit lärare?
Tomas, Jenny och Evelina
Vill du ha barn ?'
Ja det vill jag
När isf ?
När som helst
Hur många barn vill du ha?
12 ;))
Vilka kön vill du helst ha?
Vet faktiskt inte, spelar inte så stor roll
Namn på barnen (alla tolv) ;)
Vet bara ett namn och det är Arnold
hur ser ditt drömhus ut?
Stort
favorit bilmärke?
Volvo
vad gör du om fem år?
Jobbar med ett jobb jag gillar
vilket är ditt favorit ordspråk?
you'll never walk alone. hjärn släpp...kommer inte på någon mer
Vill du tatuera dig?
Ja
Vad och när isf?
vet inte
kan du göra konster med tungan?isf vad?
Ja, jag kan göra ett korvbröd och vrida den åt ett håll
Längsta förhållande?
5 månader än så länge
har du varit kär i en kändis?
japp !
simpsons/familyguy?
Inget av det men måste jag välja så simpsons
USA/LONDON?
Vet inte
blond/brunett?
Brunett
Glass/godis?
Godis
Hund/katt?
Hund
Cola/fanta?
cola
Data/mobil?
Mobil
Skola/jobb?
Jobb
Snäll ful kille eller snygg dum kille?
Snäll ful kille
Singel eller förhållande?
Förhållande
Det bäst med att ha kille?
Man har någon att mysa med
Det bästa att vara singel?
Inget bråk och man kan göra som man vill
Det bästa med dig?
Vet inte
Det sämsta med dig?
Allt
Favorit mat?
Tocas
Är utseendet viktigt för dig?
ja
Är kläder viktigt för dig?
Ganska
Tycker du att du passar in bland dom du umgås med?
Inte längre
Kan du vara dig själv?
Ja
Det längsta du gått med en kille?
Privat ;)
Skulle din kille få ta på dig överallt ? om inte, vart?
Ja
Vilket av dom, pussas/kyssas/hångla ?
hångla
Är sex en stor sak för dig?
nej
Vill du ha det på ett speciellt sätt eller vill du bara ha det?
Vet inte
Har du haft sex?
Privat.
Vill du ha sex?
Privat.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR