Home

Kom nyss hem och har precis ätit sallad. Idag skall jag lägga ner mer tid på skolan. Hade engelska prov idag så nu är det ur världen, skönt!
Idag blir det matte, har prov i morgon. Och no, har prov onsdag nästa vecka. Sen har jag SO prov nästa vecka med och en no inlämning...
provprovprovprov, HelaTiden.
Längtar tills nästa vecka är slut så alla prov är över för ett tag...
Har funderingar på att åka ner till Älvängen och träna Elvis lite idag med, får se när pappa kommer hem och om jag hinner.
Ska anmäla mig till kursen snart så vi måste TRÄNA, han är verkligen i dålig form ;(
Rallylydnads träning, förra året.
Tyckte den bilden var lite cool trots att den är lite suddig och oskarp
Detta var inte dom bästa bilderna på Elvis men skit samma han är alltid sööt !!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR