Frågor och svar.

1. Brukar du kolla på tv-serier? I så fall vilka?
Kollar inte så ofta på tv.
2. Hur många gånger har du fått punka på däcken?
Haha, kul Angelica.. 2 gånger har det hänt.
3. Vad tycker du om nya tidslinjen på Facebook?
Ful, men ändå bra för man hittar sakerna lätt.
4. Tre saker du aldrig skulle kunna vara utan?
Om man tar bort mat och sånt så är det familjen, vänner och pojkvän.
5. Hur har du tyckt 2012 har varit hittills?
Jätte bra år !
6. Är du nöjd med ditt förnamn?
Funkar.
7. Är du nöjd med ditt mellannamn?
Nej, verkligen hatar det ! Håller det till och med hemligt.
8. Är du nöjd med ditt efternamn?
jadå
9. Sminkar du dig varje dag?
Jepp ! om jag ska ut eller träffa någon. Om jag bara är hemma skiter jag i det.
10. Kan du ge tips på bra android appar?
Till tjejer: P tracker, man håller koll på mensen ;)
Resplan är också bra om man åker mycker buss.
11. Gråter du lätt?
nja, gråter inte så jätte lätt men jag blir dock väldigt lätt sårad..
12. Favoritparfym?
Gillar många.
13. Läser du många bloggar?
Ja, alla kompisarnas + några till. Läser dock inte kändabloggar så ofta.
14. Vilken skostorlek har du?
Jag har 38 i skostorlek
15. Nämn en random tanke som du ofta brukar tänka på
Tänker ofta på hur andra mår och har det hemma och i skolan.
16. Hur många par skor har du?
Vet inte, just nu är de nog inte många par..
17. Hur mår du just nu?
Bra
18. Vilket är ditt favoritplagg?
Jeans
19. Favorit mat?
Hmm, sallad (L)
20. Vilken är din favorit affär när det gäller kläder?
Gina.





21. vad är det bästa i ditt liv?
Det är mina vänner familj och pojkvän
22. vad är det bästa med ett förhållande?
Det bästa för mig är att veta att någon tycker om en. Närheten, att kunna ha någon att gosa ner sig i sängen med.
23. vem var din första pojkvän?
Anthony & Oscar, vi var lite skumma på den tiden ;s var tsm med båda samtidigt ;o
24. vilka är dina närmaste vänner?
Angelica, Oskar, Oscar, Emelie, Johanna och min pojkvän om det räknas som vän(?)
25. vad vill du jobba som?
Just nu vill jag vara dagisfröken
26. vilken är din favorit film?
hmm, jag vet faktiskt inte men dear John, last song och in time är bra. Sen finns det mer men inga jag kommer på nu..
27. vad var det bästa förra året?
Att jag blev tsm med John och att jag blev så bra vän med Angelica igen

Angelica

HAHAHA!! jag tyckte det var kul!

YES, fotrsättningen på de åttiofrågorna ;)



21. Vilken är din favorit färg?

22. Gillar du att ha string? hahahah

23. Hur ofta gör du om i ditt rum?

24. brukar du äta godis?

25. vad skulle du ta med dig till en öde ö? (fem saker)

26. vad skulle du gjort om du bara hade en dag kvar att leva?

27. vad gör du om du vaknar och alla dina nära och kära är döda?

28. när vill du ha dina första barn?

29. vill du vara tillsammans med John resten av ditt liv?

30. vad är det bästa i ditt liv just nu?

31. om du fick en dag, och du får göra exakt vad du vill, vad hade du gjort?

32. vilket är ditt favoritämne i skolan?

33. röker du?

34. snusar du?

35. vad brukar du göra på dagarna?

36. det roligast du gjort senaste veckan?

37. Om du fick välja en händelse i ditt liv som var den bästa som någonsin hänt, vilken händelse är det då?

38.Har du din naturliga hårfärg eller färgar du ?

39. vad fick dig att börja blogga?

40. Vilket är ditt favoritland av de du varit i?



NU är det bara 60 kvar :D <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR