Så blev de med allt

Var i stan igår med bästis. Handla lite sommar kläder och annat bra. Visar kanske någon dag. Bion var sjukt jäkla bra !!!! Rekomenderar starkt. Efter allt tog vi bussen hem och sedan va vi med massa folk. Åkte ner till älvängen en stund och sedan hem till Angelica. Några av oss sov där. Jag, Angelica, Fisken, Jonte, Eric och Fredrik. somna dock kl tre halv fyra och gick upp kvart över sju för att jag hade en tid på ungdomsmottagningen...emelie T följde med. Har varit omringad av Emelieor idag.
så jag fick mig inte mycket sömn inatt...låg och knöddee med Angelica och Eric vaknade på morgonen med cp ont i ryggen, den har ju inte blivit direkt bättre för jag har fått lyfta en husvagn hela tiden och duschat Elvis. Så om någon vänlig själ vill massera RING MIG !! Emelie b åkte för ett tag sedan. Fick leka frisör idag igen ;)
Ska snart åka och laga traktorn sen ska jag upp till stallet och rida sedan ta mig en GO dusch och efter det vet jag inte vad jag ska göra !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR