Svar från frågestunden!

Börjar med att svara på dom frågor jag fick men ni kan fortfarande fråga så svarar jag på det någon annan dag!
1. vad tycker du om Towe Wulff ?
Svar: Jag tycker att Towe är en super duper vän! finns så mycket bra om henne!
2. vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Får typ ånges när jag tänker på det...jag vet verkligen inte vad jag vill bli..
3. vet du något bra hundnamn till en pittbull?
Svar: Arnold ( älskar det namnet )
4. när kan du vara med mig?:D
Svar: Nu :D
5. om du fick ändra något som du gjort vad skulle det vara då?
Svar: Vet inte mitt utseende kanske
6. när ska du köpa traktor?
Svar: Haha, har precis lagt ut min moppe på blocket. Och nu har jag hittat en traktor jag vill ha också :D
7. vgd ??
Svar: Jag svarar på dina frågor och är med Towe
8. hur mår duu ????????????
Svar: Jag mår super bra !
9.stora eller små snoppar?:D
Svar: Stora !
10.vad gör du just nu??
Svar: Tänker på vad jag gör :p
11.är simon larsson snygg eller?
Svar: NEJ usch fyfan!
12. har du gjort ngt olagligt isf vad ?
Svar: Kört moppe utan kort, rökt om det nu räknas som olagligt :p sen kommer jag inte på något mer men jag har säkert gjort något mer.
13. Hur långt har du gått med en kille ? (:
Svar: Hångel
14. Hur långt vill du gå med en kille just nu ?
Svar: Beror på!
Börjar med att svara på dom frågor jag fick men ni kan fortfarande fråga så svarar jag på det någon annan dag!


1. vad tycker du om Towe Wulff ?
Svar: Jag tycker att Towe är en super duper vän! finns så mycket bra om henne!

2. vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Får typ ånges när jag tänker på det...jag vet verkligen inte vad jag vill bli..

3. vet du något bra hundnamn till en pittbull?
Svar: Arnold ( älskar det namnet )

4. när kan du vara med mig?:D
Svar: Nu :D

5. om du fick ändra något som du gjort vad skulle det vara då?
Svar: Vet inte mitt utseende kanske

6. när ska du köpa traktor?
Svar: Haha, har precis lagt ut min moppe på blocket. Och nu har jag hittat en traktor jag vill ha också :D

7. vgd ??
Svar: Jag svarar på dina frågor och är med Towe

8. hur mår duu ????????????
Svar: Jag mår super bra !

9.stora eller små snoppar?:D
Svar: Stora !

10.vad gör du just nu??
Svar: Tänker på vad jag gör :p

11.är simon larsson snygg eller?
Svar: NEJ usch fyfan!

12. har du gjort ngt olagligt isf vad ?
Svar: Kört moppe utan kort, rökt om det nu räknas som olagligt :p sen kommer jag inte på något mer men jag har säkert gjort något mer.

13. Hur långt har du gått med en kille ? (:
Svar: Hångel

14. Hur långt vill du gå med en kille just nu ?
Svar: Beror på!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR