Puust !

Har precis rensat min gaderob -.- behövligt !!
Tar jätte lång tid på mig att välja kläder...byter typ 5gg om inte mer, så jag slänger bara in kläderna igen och då kan ni ju tänka er själva hur det såg ut ? (;
Håller på att lägga över bilder från datan till skivor för jag ska ominstallera min dator...internet kopplar ju ifrån hela tiden och vi har kommit fram till att det är datan det är fel på-.-
Just de har lagt ut min moppe på blocket också hade ute den i en dag och fick 2 mejl dom hade frågor om den och en av dom skrev att han var intresserad av moppe :D :D
Hoppas på mer och att jag får sålt den ! Har hittat en traktor jag vill ha också faktiskt finns den i närheten av där jag bor. Hur gött som helst !! :D
Hoppas på det bästa!
NÅGON HÄR SOM ÄR INTRESSERAD ?? MEJLA MIG ! [email protected]





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR