Över allt å ingenstans

Hann inte blogga mer igår.
Tog bonntraktorn till min morbror så hämtade Emelie mig där och vi tänkte åka ner till Älvängen för att kolla på crosstävling med det sket sig. Emelies moppe lät som en båt motor så vi åkte upp till Oskar för att kolla på den, skruvade låss några skruvar men orkade inte mer så vi satte tillbaka som på samma ställe. Sen tog Emelie moppen 300m sen sten dog den... RIP. Han ville inte mer så honom fick vi lämna hos Oskar. Adam var snäll och körde oss till torget. Satt där och snacka lite sen mötte vi Linn och Johanna. Linn var jätte gullig och körde oss hem till Thule. TACK LINN !! Var i Hålanda lite med Thule och Sofus sen kom Eric och hämtade oss och körde oss till skepplanda där var vi med Oscar. Emelie var bara med en stund sen stack hon hem. Snackade med Oscar tills min buss kom.
MÅSTE BARA SÄGA ATT MAN ÄR HANDIKAPPAD UTAN MOPPE ):
Har bilder från igår som jag kanske lägger ut senare :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR