Konfirmerad!

Så där ja, nu var man konfirmerad!!:) Har haft en jätte rolig tid med underbara människor! Iaf så gick allt jätte bra igår trots att jag var så jäkla nervös, det var inte så farligt faktiskt. Firade konfirmationen i hålande församlingshem med släkt och min barndomsvän och hennes mamma! alltid lika kul att träffa dom :) Blev lyckat tyckte jag I konfirmations presenter fick jag:
6 tusen
2 halsband
1 bok
1 tavla
1 bukett blommor.
Sen ringde Oskar jesper å jonatan mig och undra ifall jag ville med ut. Så när ''kalaset'' var slut åkte vi hem till mig å kollade på film! RIKTIGT LYCKAD DAG!! Sen idag var man tvungen att gå till kyrkan..vet inte varför men alla som hade konfirmerat sig skulle dit...riktigt lång tråkigt, satt där i 1 och en halv timma-.- Dansade vår dans idag med! Resten av dagen går väl åt till att plugga...eller vem vet kanske hittar på något sköööj sen :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR