Igår

Tänkte skriva vad vi gjorde i går :)
Först åkte jag hem till angelica för att hemta min cykel. Vi cyklade bort den till mormor och tod bonntraktorn från mormor hem till mig för att vi skulle andvända den idag. Väl hemma flyttade vi på kanin burarna och åt lite mat sedan tog vi mopparna ner till Oskar var där typ 10min sen drog jag och Angelica till älvängen. Åkte illbaka till Oskar och snacka lite och sedan till skepplanda och köpte godis :) sen åkte vi tillbaka till Oskar och sen drog jag och Angelica hem till henne. Pratade lite och sånt sen kom Oskar och Adam och efter en stund drog vi till Kalle.
Där träffade vi honom och Johanna.
Bild från igår...omoget att man låtsas röka med en godis men det skiter jag i (;
MAN MÅSTE LEVA LIVET :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR