så sött, älskar såna här texter

Killen: kom vi går. 
Tjejen: har du allt med dig?
*killen tar tjejens hand*
Killen: nu har jag det.



Tänk att få vara en snöboll,
födas genom kramar,
flyga igenom livet & träffa nån man smälter för



Pojken såg på flickan och
sa: älskar du mig? Flickan såg tillbaka på pojken och det rann en tår från hennes kind ner i vattnet. Flickan svarade: den dag du hittar den droppen, den dagen ska jag sluta älska dig



Skryt inte när du har varit med 100 tjejer, skryt när du har fått 1 du verkligen har kämpat för medan du undvek 99 andra tjejer som jagade dig.



En väns kärlek säger:
"Om du någonsin behöver något,
Jag kommer vara där. "

True Love säger:
"Du kommer aldrig behöva något;
Jag kommer vara där. "



Kärlek är bara ett ord tills någon kommer och ger det en mening. ♥




Vet ni någon gullig text ??




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR