Hejsan

Angelica åkte hem tidigt idag...efter att hon hade åkt så började jag lite smått med att plugga NO, har prov på onsdag och jag kommer inte hinna plugga mer än idag och lite i morgon. För i morgon har vi nattorgentering.
Kl: 20.00-22.00 kommer vi starta och ha ungefär 13 kontroller som vi skall leta efter när det är kålsvart.
MEN vi är lediga på tisdag!! hur gött som helst!! så John sover hos mig från måndag till tisdag då hinner jag inte plugga något. Men det är värt de! bättre att vara med sin pojkvän (L)
Sen har jag spanska läxförhör och en spanska sak som ska lämnas in på onsdag också..

SÖT BILD...


Angelica

jäääävlar säg inte att vi skall ha NO provet på onsdag??! jag hänger mig själv isf..

Angelica

jääävlar säg inte att vi har No provet på onsdag???! jag hänger mig själv isf..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR