HATAR rubriker...

Som sagt så hatar jag verkligen rubriker...kommer aldrig på någon typ.
Igår var vi iaf på traktor träffen, rätt nice förutom att vi fick dra hem skit tidigt. Poliser kom, inte en polis heller utan typ 4 bilar och sen skulle det komma mer också... herregud chilla lite ;D
Tog ju inte min traktor, fick inte-.-
Så jag och Ida åkte med Emelie. Sen när alla traktorer skulle cruisa så åkte jag och Ida med Albin.
Sen när vi åkte he pga alla poliser skulle vi åkt med Emelie men Albin sa att vi kunde åka med honom och Wille.
Stannade en stund i älvängen med dom och träffade älskling lite snabbt sedan körde Emelie hem oss :)
Och idag så åkte Ida hem *sadface*... Har iaf haft roligt dom dagar hon varit här, vi träffas ju typ aldrig eftersom hon bor i Halland. Har hunnit var med Angelica en stund städat och kollat lite i traktorn.
Senare ikväll drar jag och Angelica till älvängen och coolar oss ;D hihi..
Har inte mycket bilder...måste ta nya.

DAGENSBLOG

hej!

intresserad av ett bloglovin byte? :)



psst...!

http://dagensblog.blogg.se/2011/october/tavling-halsband.html#comment




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR