Godmorgon

Har precis ätit frukost. Gick upp och la mig i sängen och mysa med Morris (katten).
Mamma, pappa och Anton skall på bio, utan mig...
Tycker egentligen inte att det är elakt för jag har varit på bio massa gånger utan dom.
Så idag skall jag vara med min pojkvän. Mycket bättre än att kolla på bio ;)

Igår kom jag hem typ ett på natten eller något så jag hann inte blogga. Samma dagen innan.
Är ute och ströögar med folk mitt i natten :D


Juste..fan mitt avgasrör är av så traktorn låter sååå in ii heeeeeeellvete...
Har inte bestämt mig en om jag skall köpa ett nytt med fräsigt ljud eller om jag skall svetsa ihop detta jag har nu.
Eric tog iaf bort den ena del pga att det var påväg av och hur kul är det om man tappar den och sedan inte märker det ?? Okej man hör nog kanske att något ramlar av med vi dunkar oftast väldigt hög musik.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR