DÖD

Gick upp kvart över 5 i morse åkte hem ifrån runt kvart i 6.
Hämtade upp Adam och sedan Oskar. Började resan mot Jönköping genom att jag och Oskar tog en liten tupplur...
stannade på ett ställe och åt lite gick på toa och sedan fortsatte vi mot Jlindqvist. Var framme hos honom vid 9 alltså tog resan dit ungefär 3 timmar. Lämnade av min gammla låda, lasta på dom na och snackade lite med honom. Åkte sedan hem igen. Stannade vid donken och käka, fortsatte sedan hem stannade till lite ibland då jag blev väldigt kisse nödig hela tiden...
lämnade av Oskar, åkte ner till Wille, åkte hem till Adam lämna honom och kärran, åkte sedan hem och gick en promenad med Elvis Senare var jag i älvängen och tanka så jag har bensin till fyrhjulingen. När jag kom hem igen var jag helt DÖD...gick och la mig i sängen och sov i några timmar..
orkade inte ens äta. Och i morgon skall jag ner tidigt till Wille...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR