dagar

Min helg:
fredagen var jag med Oskar jimmy och Angelica åkte lite fyrhjuling och moppe sen drog vi till hålan.
Lördagen åkte jag på bio med Emelie, myyyys (L) kollade ist på drive. Bra film ! Pratade massor, riktigt skönt att börja snacka med en sakad bästvän! Påvägen hem hoppade jag av i skepplanda för att vara med Oskar och jimmy. Träffade jonte på bussen så han och jesper hängde på oss :) körde runt lite och sladda...jonte fick självklart punkttering....-.-
Sen vid 11-12 var dom snälla och körde hem mig. Kl 1 på natten kom min pojkvän och hämtade mig, han ville att jag skulle sova hos honom. Han åkte dessutom hela vägen till mig med pytte lite bensin så när han kom till mig kunde vi inte åka för det fanns ingen bensin...som tur var hade vi lite så vi tanka. pucko är han !! men jag älskar honom fast han är lite klantig (L)
Söndag: var kvar hos john. Johan, Johan och Omar kom till john och vi kollade på film. Senare kom Madde och Felix. Väl hemma blev det plugg-.-




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR