Blogg!

Hejhej, i denna bloggen kommer jag skriva om mina dagar. är kanske inte så rolig och gör inte så mycket om dagarna, men vi får se ;)
Heter iaf Matilda olsson och bor i ale. fyller 15år om 1 månad och 1 dag! hehe längtar!;D För mig och nog djur det bästa som finns! Har själv 1hund 2kaniner 2katter och hönor:) Har gått några hundkurser och tanken är att jag ska börja tävla:) Får se hur detta nu kommer gå *fniss*
Igår drog jag t Lidköping med min gamle vän Angelica som jag känt sen jag ploppade ut ur min mammas mage;)
en underbar vän är hon!!Hon fyller 15 imorgon! BYXMYNDIG å allt! då jävlar ska ni få se på grejer!!;D
Nu sitter vi här som värsta data nördar och bloggar båda två.
GLAD MIDSOMMAR !
Angelicas blogg-------> www.angelicanderssonn.blogg.se
Hejhej, i denna bloggen kommer jag skriva om mina dagar. är kanske inte så rolig och gör inte så mycket om dagarna, men vi får se ;)
Heter iaf Matilda olsson och bor i ale. fyller 15år om 1 månad och 1 dag! hehe längtar!;D För mig och nog djur det bästa som finns! Har själv 1hund 2kaniner 2katter och hönor:) Har gått några hundkurser och tanken är att jag ska börja tävla:) Får se hur detta nu kommer gå *fniss*
Igår drog jag t Lidköping med min gamle vän Angelica som jag känt sen jag ploppade ut ur min mammas mage;)
en underbar vän är hon!!Hon fyller 15 imorgon! BYXMYNDIG å allt! då jävlar ska ni få se på grejer!!;D
Nu sitter vi här som värsta data nördar och bloggar båda två.
GLAD MIDSOMMAR !
Angelicas blogg-------> www.angelicanderssonn.blogg.seAngelica,Towe och jag! vet inte vad jag gör med munnen på denna bilden...men men ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR