Tråk

Rubriken säger allt...Angelica har åkt hem. Jaja har haft en toppen vecka med henne. Om ni inte visste det så har jag känt henne sen jag ploppa ut ur mammas mage(; Var bästa vän med henne tills typ 6:an(?) vi var med varandra i stort sätt varje dag men tappade sedan kontakten och sågs nästan bara i skolan..men nu har vi kommit tillbaka igen och umgås ganska mycket! Kan ju bara beskriva oss två med ett ord..: Dumma i hövvet ;) ni ska bara veta allt vi gjort denna veckan som jag inte har skrivit här och kommer inte att göra heller ;) Imorgon åker vi vidare till Johannesvik:D Hörs!

mina - it's my time to shine!

SVAR; Ja jag kan skriva receptet i något inlägg någon gång :)

Angelica

Du är fööör awesome! <3

Angelica

Du är fööör awesome! <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR