Hej

Skulle ju bloggat i går men hann inte.
Blev väckt vid 11 av att Angelica ringer om att hon har fått en ny tid kl 13.50 istället för vid 5, så jag va tvugen att göra mig klar på 20min;o JAG HANN! :D Tog bussen till kungälv, Linn hoppade på i skepplanda och sen drog vi vidare till kungälv. Väl där började jag med ett vägtest sen gjorde jag två pärmar och nästan allt på datan fast man måste ha alla rätt på datan och det hade inte jag hehe ;) Aja riktigt stolt över mig som gjorde då mycket!! Vid sex kom Angelicas mamma och hämtade oss, innan vi drog hem åt vi på Bettans sallades bar! super gott! Åkte sedan mot Hålanda när vi kom hem tog vi en tur med mopparna och kompisar gick rent åt HELVETE!! haha...först gick min moppe sönder( den funkade igen efter ett tag) sen körde Angelica in i en gran( hahahahahha dog typ av skratt) sen cpa jimmys moppe och Thules kopplingsvaj gick av-.- Så alla fick problem med mopparna! men kul va det! ;) sen kom vi på att vi skulle tälta. Så jag thule och Angelica tältade inatt jimmy fick inte han skulle jobba idag:)
Nu måste jag packa så ha det bra!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR