Mellandags rea

I morse blev jag skit sugen på att dra till stan så jag kolla med Angelica i fall vi skulle åka imorgon men vi bestämmde oss för att åka idag, så snabbt ut till trakton och gasssa till älvängen. Vi tänkte ta tåget men vi hann inte så vi tog en 600. Hittade riktigt mycket saker. suuper nöjd.
- 3trosor
- 2bh:ar
- 2 t-shirtar
- kofta
- linne
- Byxor
- Aux sladd
Tror det var allt.
Sen när vi kom till älvängen var vi ute och körde med Eric, senare kom Adam och Eric behövde hem. Åkte upp till Oskar och greja med hans trakror med honom Jesper och Jonte.
Nu har jag svin tråkigt och vet inte vad jag ska göra :(
Sitter typ och väntar på att mina kompisar ska blogga och att det ska hända något kul på fb meeen neeeeeeejdåååå.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR