Vad skulle jag göra utan dig?

Hemma efter ännu en skoldag, även denna var skit!
Vet inte vad jag ska göra..allt blir bara fel eller så gör jag för lite.
Har aldrig så mycket att skriva här men det får duga ändå (;
Har det lite jobbigt nu..killar ni vet ?! vet inte vad jag ska ta mig till, som tur är har jag min underbara vän Angelica!
Livet är svår, vet inte ens vad jag gör här. I helgen har jag inte planerat något..boring ! aja så är det!
Ska ta en promenad med min favorit kille nu !!
Skönt att bara gå ut och rensa tankarna, kanske till och med komma på lite lösningar till saker, vem vet

Towe

är det bara jag eller vill inte du prata med mig om det verkar lixom inte som det..?

har inte kännts som du har viljat prata med mig på hela veckan..

<3

angelica

Du är underbar.

Finns för dig <3

Angelica

http://angelicanderssonn.blogg.se/ *




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR