Min helg

Skrev ju att jag skulle ut en promenad med hunden och rensa tankarna. Fick då ett sms av en kompis som undrade ifall jag ville komma till henne med några till. Det gjorde jag, vi hade skit kul!! måste göras om!
Sov över där och åkte sedan till överby med familjen och handlade, konfirmerar mig den 3 september så jag köpte en klänning som jag ska ha på mig och så köpte jag 3 tjocktröjor ett par byxor ett linne och en bh super nöjd med allt!!
När jag kommit hem åkte jag till Angelica för att vara med henne johanna kalle john oskar jesper och adam riktigt skoj de med. Sov över där.
Nu ska jag nog ta en promenad med Elvis sen OTH och en dusch :)

Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-15/#comment




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR